.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح قرارگاه نوروزی انتظامی در مازندران

شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران از آغاز به کار قرارگاه نوروزی در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، سردار علیرضا مسکنی روز گذشته در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی مازندران در ساری، اظهار داشت: تا پایان 17 فروردین به صورت مستمر در این قرارگاه مستقر هستیم.

مسکنی با اشاره به اینکه 130 تیم پلیس راه و حدود 60 تیم پلیس نامحسوس در این ایام خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: 130 ایستگاه پلیس در مناطق تفریحی، توریستی و مدخل ورودی شهرها دائر کردیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های ویژه پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت برای عملیات‌های مربوط به حوزه خود، مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: بیش از 400 واحد پیاده در شهرستان‌ها مشغول گشت‌زنی هستند.

سردار مسکنی همچنین از بررسی اخبار و گزارش های روزهای گذشته و رفع کاستی های احتمالی آنها خبر داد.

مسکنی با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان در این ایام شلوغ است، ادامه داد: مردم را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هدایت می‌کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه چنانچه هم استانی‌ها قصد مسافرت دارند، کلانتری محل را در جریان خالی بودن خانه‌های خود بگذارند، گفت: تا ما بتوانیم با دقت بیشتری به مراقبت بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه نوروزی انتظامی مازندران خانه خبرنگاران است و می توانند در ایام نوروز در این مکان حضور مستمر داشته باشند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.